reklama

Trochu smutnejší úsmev...

...sa zjavil na mojich perách... Asi som niečo cítil v kostiach, keď som sa dva dni pred voľbami rozhodol, že si na najbližšie štyri roky všetky svoje právomoci ponechám, a že ani najmenšiu časť z nich na nikoho nedelegujem. Smutné potvrdenie intuície; smutné pre človeka, ktorý v sebe nosí večný a krásny sen o slobodnej a slušnej spoločnosti v krajine, v ktorej žije a vychováva deti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Na výslnie sa nám vydriapali mátohy z politického suterénu. Pozhadzovali biele plachty, vetrajú zo seba pivničnú stuchlinu - poniektorí aj alkoholické výpary - a tešia sa na prvé opojné glgy moci.

Výrazná prevaha ambícií a bezcharakternosti nad schopnosťami oboch avizovaných spoluvládcov je z nedávnej minulosti všeobecne známa. O sociálnespravodlivom tárajovi, posadnutom mocenským CHTÍČOM si žiadne ilúzie nerobím. A už vôbec nie o jeho ekonomickom pozadí.

Trochu smutnejší úsmev - a život ide ďalej. Ja s ním ako slobodný človek. Aj keď prevaschadíteľstva trafí šľak!

Rasťo Havalda

Rasťo Havalda

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenská republika je najväčší gang, operujúci na území Slovenska. Preto som za zrušenie dane z príjmu (aj spontánne :o) Moje zhudobnené folkové texty: http://www.zabudnuti.antiff.sk/ Ak chcete zadarmo moju knihu VLAKOVÁ LÚPEŽ, ktorá je k dispozícii už len ako e-book, stiahnite si ju na http://antiff.sk/VLAKOVA%20LUPEZ.pdfViac o mne na http://preskoc.cz/hy3 (FREEBORN) Zoznam autorových rubrík:  Takto to vidím jaAko ďalej?Pozvánkyseveroamerickí Indiáni - histoCharta Marihuana 2007Súkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu