reklama

Fico chce silnejší sociálny štát

Zacitujem sa: Úprimne verím, že SLOBODA JEDNOTLIVCA je najvyššou hodnotou, kvôli ktorej sa oplatí dýchať vzduch. Všetko ostatné zo slobody vyviera a prichádza samé od seba - zodpovednosť, láska, solidarita, hrdosť na seba samého, národ či vlasť. Bez slobody nemá nič zmysel, pretože neslobodní ľudia degenerujú a vlastne prestávajú byť ľuďmi. Menia sa na stádo živočíchov podobných zdeptaným opiciam v ZOO... s bezplatným veterinárom, cvičiteľom a viac - menej zaručenou miskou potravy trikrát denne... Hotová ľavicová idylka, že?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Podľa cteného premiéra vláda chce v novele Trestného zákona zagarantovať, že keď niekto špekulatívne zvýši ceny, bude to trestný čin. Na margo podobných boľševických úchyliek a táraním o silnejšom sociálnom štáte len toľko:

Som veľmi ťažko zdravotne postihnutý , no po celý svoj život - mám rovných 40 rokov - som nikdy nenatŕčal ruku a nežobral. Naopak, vždy som sa o seba a svoju rodinu usiloval postarať sám. Ficove zvrátené vízie o silnejšom sociálnom štáte mi náramne dvíhajú žalúdok - v praxi totiž znamenajú, že napríklad ja, ťažko chorý človek, mám živiť zástupy zdravých darebákov, ktorým smrdí robota, máli sa mzda a radšej systémovo parazitujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z úcty k čitateľom radšej premiérove bludy ďalej komentovať nebudem, pretože by som asi začal byť vulgárny..

Rasťo Havalda

Rasťo Havalda

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenská republika je najväčší gang, operujúci na území Slovenska. Preto som za zrušenie dane z príjmu (aj spontánne :o) Moje zhudobnené folkové texty: http://www.zabudnuti.antiff.sk/ Ak chcete zadarmo moju knihu VLAKOVÁ LÚPEŽ, ktorá je k dispozícii už len ako e-book, stiahnite si ju na http://antiff.sk/VLAKOVA%20LUPEZ.pdfViac o mne na http://preskoc.cz/hy3 (FREEBORN) Zoznam autorových rubrík:  Takto to vidím jaAko ďalej?Pozvánkyseveroamerickí Indiáni - histoCharta Marihuana 2007Súkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu